Platformy społecznościowe, które nie oferują profili firmowych, stanowią obecnie mniejszość. LinkedIn dla firm zawiera dodatkowe funkcje zoptymalizowane pod kątem celów i potrzeb firm


W przeciwieństwie do zwykłego profilu, strona firmowa LinkedIn zawiera dodatkowe funkcje zoptymalizowane pod kątem celów i potrzeb firm.

LinkedIn dla firm – korzyści ze strony biznesowej

Dzięki dużej ilości informacji o firmie, które można wyświetlić, strona firmowa jest znacznie bardziej konfigurowalna niż profil osobisty. Można zostawić odpowiednie wiadomości dla wszystkich potencjalnych odwiedzających profil. Dzięki prawidłowej segmentacji sieci można wysyłać wiadomości do wybranych grup docelowych i prezentować swoją tożsamość korporacyjną światu zewnętrznemu.

W ten sposób firma prezentuje swoje atuty, zwłaszcza swoim obecnym i przyszłym pracownikom. Pracownicy mogą również łatwo zostać ambasadorami firmy dzięki silnej obecności firmy na LinkedIn. Strona firmowa LinkedIn staje się platformą dla wszystkich wiadomości firmowych i wysokiej jakości treści.

Jak stworzyć stronę biznesową?

LinkedIn dla firm umożliwia znalezienie firmy w sieci społecznościowej. Po utworzeniu strony warto poświęcić trochę czasu na uzupełnienie wszystkich wymaganych informacji. Dzięki temu strona jest lepiej widoczna.

Aby móc stworzyć stronę, potrzebny jest profil osobisty, który istnieć przez co najmniej siedem dni i zawierać podstawowe dane profilu, takie jak adres e-mail. Co więcej, należy nawiązać kilka połączeń z innymi członkami LinkedIn. Stworzenie strony firmowej jest możliwe tylko za pośrednictwem przeglądarki na komputerze, a nie na smartfonie.

Adres e-mail, za pomocą którego chce się utworzyć stronę firmową, nie może być ogólny. Oznacza to, że nie może to być adres typu @gmail lub @onet.

Obowiązkowa aktywność na LinkedIn

Reprezentowanie firmy na LinkedIn jako strony firmowej jest tak samo ważne, jak posiadanie witryny internetowej. Networking jest kluczową działalnością, zwłaszcza wśród małych firm, i ułatwia znalezienie odpowiednich klientów, partnerów czy pracowników.

LinkedIn dla firm jest obecnie bardzo ważny. Zdecydowanie należy polegać na content marketingu i stymulować interakcje ze swoją społecznością poprzez aktywność w odpowiednich grupach LinkedIn.